10 branduri celebre numite în cinstea fondatorilor

nume de succes

Mai știi proverbul „Cum vei numi corabia, așa aceasta va naviga”? Este foarte aplicabil în cazul unor companii renumite, care poartă numele fondatorilor săi. Acestea și astăzi se bucură de o reputație de invidiat și continuă să facă vânzări de milioane, în fiecare zi.

Mai jos am selectat 10 branduri arhicunoscute, numite după numele fondatorilor lor. Și, la sigur,  fiecare dintre voi are măcar un produs din cele enumerate.

Adidas

Numele companiei Adidas vine de la numele de familie și prenumele fondatorului său Adolf Dassler. La mijlocul secolului al XIX-lea, la Cupa Mondială, echipa germană a apărut pentru prima dată în ghete Adidas cu vârfuri detașabile. A plouat în finală, astfel în timpul pauzei, jucătorii de fotbal germani au înșurubat vârfuri lungi în ghete, ceea ce i-a ajutat să devină campioni. Acum Adidas este un imens brand industrial, specializat în producția de încălțăminte, îmbrăcăminte și echipament sportiv.

Casio

Brandul japonez Casio este cel mai avansat producător de dispozitive electronice. În perioada sa de glorie, aproape fiecare persoană avea un calculator, un sintetizator sau un ceas de la această companie. Prenumele genialului inginer Tadao Kashio a servit ca un nume scurt și memorabil pentru companie. Antreprenorul și-a început cariera în anii ‘40. Mașina compactă de calcul Casio-Mini a fost o adevărată descoperire în progresul tehnologic și deja în anii ‘70 a fost lansat primul model de ceasuri. Muzicieni cu renume mondial au folosit pianul electronic Casiotone în turneele lor mondiale. În anii ‘80, fondatorul companiei a introdus ceasul G-Shock rezistent la șocuri, pe care a încercat în orice mod să-l distrugă chiar pe scenă.

HP

William Hewlett și David Packard și-au început cariera cu producția în masă a generatoarelor de frecvență sonoră. Primul lor cumpărător important a fost studioul Walt Disney, care a achiziționat 8 dispozitive pentru crearea desenelor animate muzicale „Fantasy”. HP (Hewlett-Packard) este una dintre cele mai mari companii din domeniul tehnologiei informației, iar începând cu superportabilul OmniBook 300, laptopurile HP sunt recunoscute ca fiind unele dintre cele mai bune din lume.

Honda

Etalonul vitezei, design-ului și calității – automobilul Honda. Denumirea companiei este după numele fondatorului Soichiro Honda, care și-a început afacerea cu producerea de mopeduri pe kerosen. Prima motocicletă Honda Dream, a cărei caroserie era făcută din țevi de apă, i-a adus lui Soichiro o mulțime de venituri. Din 1972 și până în prezent, automobilul Honda Civic este considerat unul dintre cele mai populare din lume. În anii ‘90 a început producția de mașini sport cu soluții inovatoare, cum ar fi un amplificator electronic pentru volan și pedale de gaz, un corp și șasiu ușor din aluminiu și un motor transversal.

Johnson & Johnson

Astăzi este greu să ne imaginăm viața fără produsele de igienă Johnson & Johnson. Numele de familie pe numele companiei este duplicat, întrucât fondatorii ei încă din secolul al XVIII-lea erau trei frați: Robert, James și Edward Johnson. Acest conglomerat uriaș de companii, la început, era o companie obișnuită specializată în producția de tencuieli și pansamente. Astăzi, fiecare dintre noi utilizează activ produse de igienă de la Johnson & Johnson, precum șampon, gel de duș, ulei și șervețele de curățare pentru bebeluși și lentile de contact.

Nestle

Ei bine, care dintre noi nu cunoaște gustul dulciurilor Nestlé? Istoria celui mai mare producător de alimente din lume a început în micul cabinet al farmacistului Henri Nestlé, care încerca să creeze un amestec de hrană artificială. După izbucnirea popularității mondiale a „Făinei de lapte a lui Henri Nestlé” într-o cutie de conserve, viitorul gigant elvețian a făcut echipă cu alți oameni de afaceri de succes. Inventatorul ciocolatei cu lapte, Daniel Peter și „tatăl” cuburilor de bulion Julius Maggi, de asemenea, s-au alăturat lui Nestlé. În pragul celui de-al Doilea Război Mondial, piața a fost șocată de prima cafea solubilă – Nescafe.

Procter & Gamble

Istoria Procter & Gamble a început la sfârșitul anilor ‘30. A fost o perioadă deprimantă pentru America: băncile s-au închis și milioane de oameni încercau să supraviețuiască fără un post de muncă. În ciuda circumstanțelor, William Procter și James Gamble au investit bani și au fondat Procter & Gamble. Compania, cu numele fiecăruia dintre fondatori, la început producea lumânări și săpun. Succesul companiei se datorează faptului că proprietarii acțiunilor investeau în cercetările chimice. Primul săpun plutitor Ivory, prafurile de spălat Tide și Ariel, pasta de dinți Crest (singura aprobată de asociația stomatologică la acea vreme) – sunt doar câteva dintre produsele lor cele mai cunoscute. Iar în 1961, au fost lansate cele mai faimoase scutece din lume – Pampers.

Siemens

Uriașul conglomerat Siemens oferă tuturor țărilor inginerie electrică de înaltă calitate, echipamente energetice, medicale și transport. În 1847, inginerul german Werner von Siemens a creat o companie care s-a angajat în dezvoltarea și producerea mecanicii și opticii de precizie, precum și a dispozitivelor electromedicale. Compania a construit prima linie de telegraf și calea ferată electrică. În prezent, compania are multe sectoare de activitate: de la echipamente medicale avansate până la fabricarea generatoarelor industriale și a turbinelor.

Suzuki

În 1909, Michio Suzuki a decis să numească compania pentru producerea de țesături cu numele său de familie. Ulterior, s-a început producția de biciclete cu motor și motociclete. În prezent, compania produce cele mai puternice SUV-uri, mașini, camioane și motociclete. În India, Suzuki este un adevărat lider în vânzările de mașini pe piața locală.

Toyota

Fondatorul Toyota, Sakichi Toyoda, la fel ca mulți la acea vreme, și-a început activitatea cu fabricarea de țesături. A investit tot ce avea în producția de mașini. În 1989, a lansat o mașină de clasa premium, Lexus, care, conform statisticilor, este printre cele mai de încredere modele din lume. Pe toată perioada sa de existență, aceasta a fost înregistrată ca modelul de mașină cu cel mai mic număr de defecțiuni.

Numele companiilor de mai sus sunt recunoscute în întreaga lume. Fiecare dintre noi a văzut, a folosit sau deține și în prezent măcar un produs ale acestor companii. Iar numele brandului, fără doar și poate, a contribuit la popularitatea lor.

Dacă ai și tu un produs în care ai încredere și de care are nevoie societatea noastră, îți rămâne doar să vii la cursul „Titluri și Slogane” pentru a crea o denumire puternică, memorabilă și care îl  reprezintă în totalitate.

Află toate detaliile și înregistrează-te aici: http://bit.ly/2kgIMTn

Facebook Comments
Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *