Descrierea produselor în magazinele online – scriem cum o fac toți?

descrierea produselor

Descrierea produselor dintr-un magazin online este o sarcină de care se ocupa, de regulă, programistul care era responsabil de crearea site-ului. Până la urmă, nu e nimic complicat acolo. Televizorul îl descrii ca… televizor și pâinea… e pâine. Sau nu?

Răspunsul la această întrebare, aparent retorică, este Nu. Decât dacă vrei să faci  parte dintr-o masă uniformă de magazine online, care nu se deosebesc prin nimic unul de altul și care oferă descrieri seci, fără emoții și își bazează vânzările doar pe reduceri.

Da, reducerile generează vânzări mai multe (probabil), dar dacă ai putea avea vânzări mai multe în magazinul tău online datorită textelor de descriere originale, fără să fii nevoit să scazi prețurile, cu siguranță ai fi mult mai fericit.

Tot mai multe companii, printre care magazinele online și restaurantele ce acceptă comenzile online, solicită de la Agenția de Copywriting CreativeAd crearea de „altfel” de descrieri pentru produsele lor. Aceste descrieri au menirea de a face vizitatorii site-ului să observe și aprecieze originalitatea afacerii și de a-i face să se simtă abordați într-o manieră diferită decât cum o fac TOȚI. Evident, o abordare originală va fi mai eficientă, comparativ cu ceea ce este pe piață deja de prea mult timp.

Pe lângă partea cu emoțiile și căldura prin care le prezinți potențialilor tăi cumpărători produsele, descrierea personalizată a acestora are și alte beneficii, cum ar fi:

1. SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) 

Atunci când există mai mulți concurenți din aceeași nișă, faptul că tu ai o altfel de descriere a produselor va crește nivelul de unicitate a site-ului și îl va promova organic în topul rezultatelor.

2. O rată de conversie mai mareFie că vinzi aparate electro-casnice sau pizza, loc de suflet și originalitate este peste tot. Nu uita, acele descrieri le citesc oamenii, care au nevoie de emoții pentru a face o cumpărătură și de logică, doar pentru a o justifica.

3. Educarea publicului (în direcția necesară ție)

Clienții tăi vor învăța, cu timpul, că tu ești diferit, afacerea ta este altfel și produsele tale sunt mai bune (chiar dacă poate nu sunt, dar faptul că le oferi într-o manieră diferită decât alții, le va face mai plăcute și apreciate).

La beneficiile descrierii originale de pe un magazin online pot adăuga încă multe – ton al vocii reprezentativ brandului, adresarea direct către publicul țintă, prezentarea caracteristicilor produsului în lumina beneficiilor pe care le aduce aceasta în viața cumpărătorilor, etc.

Tu cum preferi descrierea produselor? Unică și cu emoții ori seacă și „ca la toți”?

Facebook Comments
Share Button

Un comentariu la „Descrierea produselor în magazinele online – scriem cum o fac toți?”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *