Emma Bodarev: „Școala de Copywriting este un curs ce total își merită banii și timpul dedicat, pentru că într-adevăr ți se schimbă viziunea, cunoștințele, aptitudinea de scriere a textelor”.

Copywriting

Emma este printre cei mai hot Social Media Manageri din Moldova. Pe lângă faptul că e membră a echipei salonului de frumusețe ViviSpa, este și parte a familiei CreativeAd, la câte vizite ne-a făcut și la câte cursuri a participat. Suntem mândri că avem așa absolvenți curioși, energici, dorinici de cunoștințe și plini de viață și lumină precum e ea.

Iar acum vedeți și părerea ei despre noi și experiența pe care a avut-o în cadrul Școlii de Copywriting în interviul de mai jos.

C.A.: De ce ai decis că este important să participi la Școala de Copywriting?

Sunt content planner, de aceea copywring-ul face parte din lucrul meu de zi cu zi. Am ales să vin la acest curs pentru a afla cum mai corect să scriu textele, dar și din motiv că Arnăut Adriana este foarte plăcută ca persoană, astfel e plăcut să înveți ceva nou de la ea.

C.A.: Aveai careva așteptări de la curs? Care?

Desigur. Doream să ies de la curs cu “rețete noi” de scriere a textelor. Cu diverse idei, site-uri, aplicații care mă vor ajuta să lucrez cu ușurință. La final așa și a fost, mai mult ca încântată.

C.A.: Care sunt temele care ți-au plăcut cel mai mult?

Mi-a plăcut formulele de scriere, ceea ce te ajută foarte mult, statistica despre scanarea conținutului de către cititor, scopul textului etc.

C.A.: Numește 3 calități care ar trebui sa le dețină un text pentru a avea succes?

Titlul captivant, subtitlul succint și clar despre ce va fi în text și însăși textul să aibă tonul de adresare și informație utilă.

C.A.: Ce anume din cele învățate la training ți s-a memorizat cel mai bine?

Cel mai mult mi s-a memorizat faptul că, mai întâi se face textul, apoi titlul și formulele de scriere.

C.A.: Cât de utilă a fost informația pentru tine? S-a schimbat modul în care percepi textele din online și offline acum?

Informația a fost utilă, doar că nu o aplic tot timpul, pentru că aș avea nevoie de timp pentru a pune la punct fiecare text sub o formula sau regulă, ceea ce nu mereu îmi pot permite. Modul de scriere s-a schimbat, dar nu radical, pentru că nu dispun de timp pentru a mă așeza și scrie după carte.

C.A.: Ai aplicat în activitatea ta ceea ce ai învățat în timpul orelor?

Nu toate le-am aplicat, dar totul e înainte.

C.A.: Continuă gândul: Pentru mine Școala de Copywriting a fost…? /Ce a însemnat pentru tine acest curs?

…a fost 2 zile petrecute extraordinar, informație utilă și foarte bună.

C.A.: Ce sfat le-ai da celor care încă stau pe gânduri dacă să vină la școală? 

Este un curs ce total își merită banii și timpul dedicat, pentru că într-adevăr ți se schimbă viziunea/cunoștințele/aptitudinea de scriere a textelor. Vă mulțumesc din suflet.

ViviSpa

Ești și tu Social Media Manager și cauți și tu „rețete secrete” de pregătire a celor mai delicioase și creative texte? Atunci Școala de Copywriting este ceea ce ai nevoie.

Înscrie-te aici https://copywriting.md/ pentru următorul curs, care va avea loc pe 23/25/27 Septembrie.

 

Facebook Comments
Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *