Mirela Urușciuc: „Nu vă duceți la Școala de Copywriting. Stați comozi în fotolii și urmăriți-i pe cei care v-o iau pe dinainte”.

art group avanti

Carismatica și zâmbăreața Mirela Urușciuc, guru în planificarea evenimentelor ideale, de data aceasta și-a depus actele la Școala de Copywriting.

Dacă vrei să vezi ce a învățat Mirela și ce i-a plăcut cel mai mult la noi, citește interviul de mai jos.

C.A.: De ce ai decis că este important să participi la Școala de Copywriting?

Venirea la curs a fost o decizie spontană. N-am apucat să caut motive. Am văzut niște stories curioase, în care se citeau texte gustoșele și toți zâmbeau. Zic: o, acolo tre’ să ajung și eu!

C.A.: Aveai careva așteptări de la curs? Care?

M-am predispus să iau cât mai multe tipsuri din ale scrisului. În rest, abia așteptam să vină ziua cursului.

C.A.: Care sunt temele care ți-au plăcut cel mai mult?

Mai mult decât temele abordate mi-au plăcut „urmările” lor. Ascultam și imediat îmi veneau idei.

C.A.: Numește 3 calități care ar trebui să le dețină un text pentru a avea succes?

Un text de succes e cel care îți dă o revelație. Îl citești și-ți zici: băi, da’ chiar! Uite ce bine zis!
Pentru mine, asta presupune un text: mustos, jucăuș, sincer.

C.A.: Ce anume din cele învățate la training ți s-a memorizat cel mai bine?

Am memorizat cel mai bine formula PAS. Încă multe postări după asta erau involuntar trecute prin problemă, agitație, soluție.

C.A.: Cât de utilă a fost informația pentru tine? S-a schimbat modul în care percepi textele din online și offline acum?

Chiar dacă informația nu era neapărat una nouă pentru mine, după curs modul meu de a scrie a prins alte forme. Conținutul nu a avut mult de suferit, dar iată structura – DA.

C.A.: Ai aplicat în activitatea ta ceea ce ai învățat în timpul orelor?

Am aplicat cele învățate și eu, și toți concurenții mei de pe piață, care brusc au început a scrie mai bine. Nu ați educat un om, ci o nișă întreagă de urmăritori. Asta e de bine.

C.A.: Continuă gândul: Pentru mine Școala de Copywriting a fost…? /Ce a însemnat pentru tine acest curs?

Pentru mine, Școala de Copywriting a fost o scuturare de colb a aptitudinilor existente. Aveam talent și nu umblam la dânsul. Mare păcat. Acum am impresia că nu-mi ajunge timp ca să înșir pe foaie tot ce am de spus.

C.A.: Ce sfat le-ai da celor care încă stau pe gânduri dacă să vină la școală

Nu vă duceți la Școala de Copywriting. Stați comozi în fotolii și urmăriți-i pe cei care v-o iau pe dinainte.

art group avanti

Dacă ai și tu nevoie să scuturi colbul, cum zice Mirela, de pe aptitudinile de cândva, uitate pe rafturile mai îndepărtate ale bibliotecii tale mintale sau invers, să adaugi câteva, vino la Școala de Copywriting. Aici, vei primi cele mai eficiente „formule magice”, cu ajutorul cărora vei învăța să scrii corect textele tale de vânzare și vei primi și feedback direct de la traineri, cu identificarea aspectelor care trebuie îmbunătățite.

Facebook Comments
Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *