Sabina Rusnac: „Dacă dorești să începi o carieră de copywriter sau pur și simplu vrei să scrii texte care generează vânzări, atunci vino la Școala de Copywriting”.

sabina rusnac

Sabina Rusnac, food blogger-ul care te ajută să mănânci sănătos, echilibrat și meeega gustos, în pauzele dintre rețetele sale super ușoare și rapide, a trecut pe la Școala de Copywriting.

Dacă dorești și tu să afli cum acest curs ajută un blogger, citește mai jos interviul oferit de Sabina.

C.A.: De ce ai decis că este important să participi la Școala de Copywriting?

S-a întâmplat exact cu un an în urmă, în perioada de lansare a proiectului bobulverde.eu. Fiind  foarte curioasă cum aș putea capta atenția cititorilor mei, imediat cum am auzit despre curs, m-am și înregistrat.

C.A.: Aveai careva așteptări de la curs? Care?

Aveam așteptări destul de mari, însă cursul a reușit să mi le depășească considerabil. A fost mai mult decât un simplu curs teoretic – o adevărată îndrumare, atât în arta scrisului, cât și în cariera de copywriter.

C.A.: Care sunt temele care ți-au plăcut cel mai mult?

Stabilirea cuvintelor cheie, scanarea textului și formulele de alcătuire a mesajelor – au fost temele care m-au captivat cel mai mult.

C.A.: Numește 3 calități care ar trebui să le dețină un text pentru a avea succes?

1. Să genereze interes față de produs/serviciu;
2.Să conțină un CTA (call to action);
3.Să fie scris într-un limbaj accesibil.
 

C.A.: Ce anume din cele învățate la training ți s-a memorizat cel mai bine?

Toate informațiile au fost utile, însă cel mai des revin la formulele de scriere a textelor. Ele mă ajută să alcătuiesc texte atunci când sunt mai puțin inspirată.


C.A.: Cât de utilă a fost informația pentru tine? S-a schimbat modul în care percepi textele din online și offline acum?

Cu siguranță, dupa cursul de la Școala de Copywriting, “asimilez” textele într-un mod mai profesionist și sunt capabilă să deosebesc un text bun de unul mai puțin reușit.

 C.A.: Ai aplicat în activitatea ta ceea ce ai învățat în timpul orelor?

Cunoștințele obținute la Școala de copywriting le aplic atât în scrierea textelor pentru blogul meu, cât și în domeniul în care sunt angajată.

 C.A.: Continuă gândul: Pentru mine Școala de Copywriting a fost…? /Ce a însemnat pentru tine acest curs?

Pentru mine Școala de Copywriting a fost o revelație, un curs informativ și motivațional, deopotrivă.

C.A.: Ce sfat le-ai da celor care încă stau pe gânduri dacă să vină la Școala de Copywriting

Dacă dorești să începi o carieră de copywriter sau pur și simplu vrei să scrii texte care generează vânzări, atunci vino la Școala de Copywriting. Ca un bonus la informațiile obținute, vei cunoaște copywriteri cu experiență de la noi și vei stabili relații utile pe viitor.

sabina rusnac

Ai și tu un blog plin de informații utile, dar pe care nu prea intră cititori, sau dacă și intră, nu se rețin prea mult? Avem minim 3 răspunsuri la această situație:

  1. Titlurile tale nu atrag;
  2. Conținutul textelor este încărcat și plictisitor;
  3. Articolele nu sunt optimizate SEO.

Și multe alte greșeli pe care le poți evita, dacă le-ai cunoaște și înțelege. Iar Școala de Copywriting este exact ce îți trebuie pentru aceasta. Aici vei învăța tot ce ai nevoie, pentru ca blogul tău să fie vizitat, citit și de ce nu, să facă vânzări.

Facebook Comments
Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *