Zlatin Natalia: „Cel mai prețios gând pe care l-am prins din curs este să nu îți pară rău să pui emoție în ceea ce scrii și, mai ales, emoție pozitivă!”

copywriting

Pentru noi e o bucurie adevărată când absolvenții Școlii de Copywriting înțeleg valoarea copywritingului chiar din primele ore de curs. Acest lucru se întâmplă cu cei care deja lucrează sau au lucrat în sferele care au tangență cu scrierea textelor.

Natalia Zlatin face parte din această categorie, iar asta se simte din răspunsurile sale la interviul nostru:

C.A.: De ce ai decis că este important să participi la Școala de Copywriting?

Pentru că este foarte important să îți expui ideile în orice domeniu, iar cu ajutorul fondatoarei Școlii de Copywriting, Adriana Arnăut, am reușit să înțeleg cum este bine să faci ca să placă și celor care te citesc. Dar cel mai prețios gând pe care l-am prins din curs este să nu îți pară rău să pui emoție în ceea ce scrii și mai ales emoție pozitivă!

C.A.: Aveai careva așteptări de la curs? Dacă da, care?

Nu neapărat aveam careva așteptari. Copywriting-ul este pentru mine interesant ca subiect pentru activitățile zilnice. Nu pretindeam să devin imediat un copywriter, dar am vrut cu ajutorul acestui curs să învăț să scriu textele corect! Chiar și atunci când trebuie să scriu un anunț de angajare, țin cont de hint-urile oferite de Adriana. 

C.A.: Care sunt temele care ți-au plăcut cel mai mult?

Mi-a plăcut totul, pentru că totul era nou pentru mine. Mi-a plăcut să descopăr acele tool-uri despre care a vorbit Adriana, care te ajută mult în procesul de copywriting.

C.A.: Numește 3 calități care ar trebui sa le dețină un text pentru a avea succes?

Emoție, gânduri pozitive, un pic de persuasiune.

C.A.: Ce anume din cele învățate la training ți s-a memorizat cel mai bine?

Să adaugi fiecărui text viață, să nu îl tratezi ca pe un text oarecare, să ții cont de faptul că ceea ce scrii este pentru oameni, iar oamenii vor să simtă suflet în cuvinte!

C.A.: Cât de utilă a fost informația de la curs pentru tine? S-a schimbat modul în care percepi textele din online și offline acum?

Absolut! Mi-a schimbat foarte mult viziunea asupra celor citite, scrise și ascultate. Până acum, pur și simplu citeam, ascultam fără să analizez. Însă, după acest curs înțeleg ce nu este ok, cum ar fi trebuit să fie mai bine. Trec totul prin prisma celor învățate la curs.

C.A.: Ai aplicat în activitatea ta ceea ce ai învățat în timpul orelor?

Da, de fiecare data când am avut ocazia am aplicat și am mereu în gând acele reguli, ce e bine și cum e bine să faci. Mai ales când trebuie să scriu un anunț de angajare țin cont foarte mult de recomandările oferite de Adriana.

C.A.: Continuă gândul: Pentru mine Școala de Copywriting a fost…?

Pentru mine, Școala de Copywriting a fost o sursă de informare și sistematizare a ceea ce poate cumva intuiam, dar nu am implementat niciodată în practică. Dar, cel mai mult, m-a ajutat să înțeleg chestia asta cu emoția, empatia, gânduri pozitive în texte. Până la urmă, oamenii caută tot timpul să se inspire de undeva și emoția se simte…

C.A.: Ce sfat le-ai da celor care încă stau pe gânduri dacă să vină la Școala de Copywriting

Să nu se gândească mult și să vină neapărat pentru că vor avea de învățat lucruri foarte utile.

Ca recomandare, aș vrea și un curs pentru copywriterii cu nivel mai avansat, cu o durată mai lungă a cursului și mai multe lecții practice. Multe succese în continuare!

copywriting

Dacă în jobul tău intră și scrierea ori analiza textelor și vrei să sistematizezi acest proces pentru ca rezultatul să fie unul rapid și de succes, vino la Școala de Copywriting. Aici vei învăța și implementa pas cu pas formulele perfecte pentru genul tău de activitate și vei observa imediat cum acestea îți ușurează activitatea.

Înregistrează-te aici: https://copywriting.md/

Facebook Comments
Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *